Joinbrief Vincent/Vida!

Hier worden alle brieven besproken.
Gesloten

Mag Vida! een trial in Fearless?

Ja
5
100%
Nee
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 5

Glenn
Beheerder
Berichten: 66
Lid geworden op: 17 mei 2011, 20:26

Joinbrief Vincent/Vida!

Bericht door Glenn » 20 mei 2011, 20:23

Geachte Fearless,

In deze brief vermeld ik waarom ik Fearless wil joinen, ik heb mijn brief op mijn eigen manier gemaakt.
Al jullie 'verplichtingen van de brief' komen er tevens wel in voor.
Hier volgt mijn brief ;

~ In het echt ( Real ) ~

Ik heet Vincent, ik ben een vrij rustig persoon die wel in staat is voor een lolletje, maar af en toe heb ik ook een slecht humeur( Dan kan ik heel eventjes chagrijnig / agressief reageren, en ben ik prikkelbaar. Ik leg het vrijwel altijd wel weer bij. )
Ik ben geboren en getuigd in Groningen ( Nederland ). Ik praat niet met een accent, alleen zeggen we soms wel voor de gein : Mooow ( Hallo ) , Ciel ( Cool ) etc.
Ik voetbal 3 keer per week, Dinsdag, Donderdag en Vrijdag van 17:00 tot en met 19:30. Ik voetbal bij Be Quick C1, ik ben in aamerking gekomen voor FC Groningen vroeger, en ik werd daarna nog steeds wel gevolgd.
Op zaterdag speel ik een wedstrijd, daar is er eigenlijk nooit echt een vaste tijd meestal in de middag. Ook zat ik bij de KNVB maar ik was te vaak ziek, en moest weg.
Vroeger had ik vaak last van Astma en liep ik verkeerd, dat is ook half de reden dat ik niet bij Groningen etc. kwam, ik gebruik nu een pufje en loop zo goed als normaal ( Geld alleen bij rennen ).
Ik vind het leuk om te voetballen, wat rondhangen met vrienden en heel af en toe tennis ik.
Voor diegene die het nog wel interesseren : Schoenmaat : 43
: Lengte : 1.67
: Gewicht : 49
: Muzieksmaak : Verschillend, misschien net ietsje meer rap of dubstep.
Ik zit op school in Haren, op het Zernike Junior College. Ik doe nu HAVO alleen verneuk het eigenlijk een beetje, ik begon op VWO en moet nu weer afstromen waarschijnlijk, maar dat is allemaal nog niet zeker dus dat vertel ik je als ikzelf alles weet.
Ik zit nu nog in klas 2, en heb keuzes : Nog een jaar overdoen, naar 3 TL gaan, andere school en daar maar bekijken, of de proefwerk week erg goed doen. Meer weet ik eigenlijk nog niet, ik was ook op het HME 2 jaar terug ik weet niet wie daar allemaal waren,
ik herken in ieder geval Nick nog :).

~ Ingame ~

Ik heb 3 jaar qpang ervaringen en in verschillende clans gezeten.
In-game heb ik meerdere accounts : Allround|Vashion ( KD = 2.9, 4 geel, net verkocht. ), Allround|Hygeia ( KD = 2.5, 2 paars ), Vjoezi° ( KD = 3.8, 3 bruin ) & Newsquay ( KD = 4.6, 2 bruin ) en nu heb ik het account Vida! gemaakt. ( KD 3.7).
Sommige mensen zullen mij ook wel kennen samen met dirk als : |TmM|Vellusa ( Niet de normale van geel dat was vriend ), Amsasion, Genyuus.. etc. erg veel namen gehad dus...
Mijn winst / verlies verschilt per account heel veel, meestal wel in de plus / 2.0.
Ik heb in de clans, van wat ik me nog herinner, iLove, DT, McG, AoS, NS, Allround, Reckless en ik was trial bij TW.
Waarom ik geleaved / gekickt / clan dood gegaan is ?
iLove : Ik was leider, ik en Lars ( [iLove]Respect ) hadden er niet echt zin meer in, waardoor er telkens meer leavers kwamen en uiteindelijk de clan dus dood ging.
DT : Was ik leider met Pieter en nog iemand, dat was de tijd dat ik nog op het account [DT]JustThrow / JustKill speelde, van DT herinner ik me niet genoeg meer om te zeggen waarom die clan dood ging of waarom ik geleaved was.
McG : Ik zat er pas net in, samen met Pieter, en toen stopte Daige. Daarna heb ik eigenlijk niet meer vernomen hoe hij dood ging.
AoS : Dat was gewoon een clan die te snel open ging, en de druk niet aankon voor mijn gevoel.
Allround : Ik werd gekickt, omdat ik er al een tijdje over nadacht om Allround te leaven en NS te joinen. Toen zat ik toch nog te twijfelen, en toen zei Pieter dat ik leaderkick kreeg dus leafde ik.
Toen kreeg ik een hoop gezeur van waarom leaf je nou etc. toen ging ik dus naar NS en waren ik en Job aan het praten.. hij zei volgensmij is NS dood, ik zei ja ik doe er niks meer mee..
toen besloten we samen te leafen, omdat ik ook graag naar iV wou. ( Het lijkt voor jullie nu waarschijnlijk heel erg clanhop, dat ik van de ene clan zo naar de andere toe 'hop', maar zo is het niet bedoeld, en ik ben wel een persoon die een clan trouw blijft. ), toen viel ook die clan vies tegen en was ik eigenlijk van plan Clanless te blijven, lijkt in jullie ogen misschien weer clanhop, maar weer niet zo bedoeld. Ik sprak toen met Diramy en dacht, ReckLess... hmmm... misschien toch nog 1 clan proberen ? En ik nam het zekere van het onzekere en toen joinde ik.
Toen leafde ik weer omdat ik eigenlijk daar niet vond waar ik eigenlijk naar zocht, en ik hoop dat nu wel te vinden in Fearless :).
Nu weer over wat anders, mijn ervaring van qpang is dat het een leuk spel is. Er zijn wel een paar nadelen, de eerste is gewoon dat ik RealFogs niet heel erg mag met al hun fails, en hacks, en onterechte bans. De andere is dat er te veel Kannoners komen ( Ook mede dankzij RealFogs door de prijs dan ook nog te verlagen ). Ik ben 1 keer helper geweest en dat vond ik wel supertof. Ik kan goed met de mensen opschieten, en heb er eigenlijk te veel geld aan uit gegeven om te stoppen :p.
Ik heb ongeveer los cash nog 500. Aan normaal cash op ik denk ik wel aan 50 / 100 euro ofso ( 4 × NW, Oranje BP onb, SE schoenen, broek, jack en handen onb, en spaceband onb )
Ik heb in de miljoenen don. In-game voice ik vaak met mensen,en dat vind ik altijdt wel leuk. Dat doe ik meestal via skype / xfire ( ispoiled-vincent / roobinboy, zo kun jij ook contact met mij opnemen ).
De update vind ik ook wel tof voor het meest heb het vaak gedaan en ben al ver gekomen, me hoogste combo is 98 ( Tijd om ), het enige jammere vind ik de storingen en het opnieuw downloaden, het laggen en de toontjes bij het lopen enzo. Het dansen vind ik geniaal ;).
Er zijn vast wel meer nadelen / voordelen waar ik nog niet achter ben gekomen.
Mijn top 3 favoriete maps + welke wapens zijn :
1.- Bunker, Pompoenstaf, Rode gun-A, Sluip-A, en Octo. ( Omdat je er zo lekker in kunt snipen )
2.- Stad, Pompoenstaf, rode gun-A, Verdelger, en Octo. ( Je kan er van alles in doen, snipen, gunnen, etc. ! )
3.- Hangbrug, Pompoenstaf, Groene gun-A, Sluip-A, en Octo. ( Snipee ! ).
Ik ben per dag gemiddeld 3 uur online, hangt ook af van schooltijden, en dan ben ik bijna altijdt er wel voor in om even te voicen, de laatste tijd gaat dat moeilijk omdat ik in de woonkamer computer.

~ Waarom Fearless ~

Ik kende wel veel mensen, ik sprak met Walter vanaf iV, dat geld ook voor Giamo ietsje later en ik vind het allebei wel toffe gozers, ook zit Nick erin en dat vind ik ook echt een toffe gozer.
Toen ik van deze clan hoorde, zat ik in Reckless maar was toch wel geïnteresseerd en wou er het mijne van weten. Ik wist eigenlijk meteen al dat de clan georganiseerd was, en dat vind ik wel nodig in een clan.
Ik dacht dat ik hier wel vond wat ik zou hopen te vinden. Ik verwacht geen ruzies en dat het gewoon gezellig blijft, en dat we goede banden houden met de meeste clans en qpang en dat we eerlijk blijven tegen over iedereen, en fair spelen met FW / CW's.
Ik hoop mij hier dan ook zelf in te verbeteren :). Dat waren eigenlijk wel de grootste redenen dat ik wil joinen, er zijn nog vele andere 'mindere' belangrijke dingen.

- Ik ga altijd wel akkoord met de regels als die er zijn.
- Ik wil liever geen NW Gebruiken en deze, waarvan ik vind toffe , naam houden.

( Ik heb nog wel even wat te melden, ik gebruik deze hoofdpunten al wel een tijdje maar je moet telkens het zelfde behandelen dus kan ik er ook niet veel anders aan doen. swaggerboy had mijn brief na-geaapt, en de helft gekopieerd.
Ik durf te wedden dat hij Job ( van NS ) niet eens kent, en dat hij niet met mij en pieter leader was :) Hij was niet DT Destroyer. Dus dat wou ik er ook nog even bij melden, ik had dit al tegen Thomas gezegd, maar ik dacht voordat jullie denken dat ik zijn brief kopieer, alvast dank. )

Ik hoop jullie hierbij genoeg te hebben ingelicht over mijzelf.
Alvast bedankt, en hoop dat ik wordt aangenomen,
Vashion / Vincent!

Laatst gewijzigd door Glenn op 20 mei 2011, 20:34, 2 keer totaal gewijzigd.

iborn
Beheerder
Berichten: 175
Lid geworden op: 17 mei 2011, 18:33

Re: Joinbrief Vincent/Vida!

Bericht door iborn » 20 mei 2011, 20:24

Wilde hem net gaan posten xD
Mijn stem heeft ie, kijk die brief 0.o

Mitchel
Berichten: 68
Lid geworden op: 17 mei 2011, 20:25

Re: Joinbrief Vincent/Vida!

Bericht door Mitchel » 20 mei 2011, 20:29

Ja wtf Ruurlijjk
Fear|·Me°

Afbeelding

Astraia
Berichten: 76
Lid geworden op: 19 mei 2011, 19:23

Re: Joinbrief Vincent/Vida!

Bericht door Astraia » 21 mei 2011, 07:47

Ja, ken hem goed.
Heeft 2 goeie acc's.

Beetje te lange brief... xD
Fux the Ruest, We're the beust!
Afbeelding

Nino
Berichten: 111
Lid geworden op: 18 mei 2011, 05:25

Re: Joinbrief Vincent/Vida!

Bericht door Nino » 21 mei 2011, 08:08

Een Ja !

Lijkt me heel aardig en die brief is lang genoeg :D

Glenn
Beheerder
Berichten: 66
Lid geworden op: 17 mei 2011, 20:26

Re: Joinbrief Vincent/Vida!

Bericht door Glenn » 21 mei 2011, 09:13

Dat zijn al vijf stemmen voor ja dus als iedereen nog even op de poll stemt heb je, je trial :)

Astraia
Berichten: 76
Lid geworden op: 19 mei 2011, 19:23

Re: Joinbrief Vincent/Vida!

Bericht door Astraia » 21 mei 2011, 22:19

Mijn klacht :

Vida! heeft echt werk van zijn brief gemaakt.
Helaas is de mongool die de Topic heeft gemaakt bij elke staat, mag hij In Fearless als het noobs zijn.

Bij deze poll : Mag hij een Trial

Mijn Stem : Nee hij mag geen Trial

JA, hij mag meteen lid.

Wat een naai actie Atreyu
Fux the Ruest, We're the beust!
Afbeelding

Muteki
Berichten: 69
Lid geworden op: 17 mei 2011, 20:31

Re: Joinbrief Vincent/Vida!

Bericht door Muteki » 22 mei 2011, 00:19

Ja Directe join ;)
Afbeelding
Afbeelding

Nino
Berichten: 111
Lid geworden op: 18 mei 2011, 05:25

Re: Joinbrief Vincent/Vida!

Bericht door Nino » 22 mei 2011, 08:06

Nick iedereen maakt fouten dit doet Glenn niet expres

iborn
Beheerder
Berichten: 175
Lid geworden op: 17 mei 2011, 18:33

Re: Joinbrief Vincent/Vida!

Bericht door iborn » 22 mei 2011, 08:10

Astraia schreef:Mijn klacht :

Vida! heeft echt werk van zijn brief gemaakt.
Helaas is de mongool die de Topic heeft gemaakt bij elke staat, mag hij In Fearless als het noobs zijn.

Bij deze poll : Mag hij een Trial

Mijn Stem : Nee hij mag geen Trial

JA, hij mag meteen lid.

Wat een naai actie Atreyu

Ik ga hier deels in mee waardoor Vida een trial krijgt van 7 dagen.

Gesloten